5 detali – na co zwraca uwagę gość hotelu?

Jeśli ktoś jest właścicielem hotelu pewnie zdaje sobie sprawę z tego jak funkcjonuje specyficzny rynek, na którym funkcjonuje. Klienci mają zazwyczaj bardzo duże oczekiwania. Trzeba umieć zwracać uwagę na te elementy, które właśnie dla klienta są najważniejsze. Dzięki temu można się dowiedzieć co zrobić, by hotel funkcjonował jak należy.

Jakość kontra cena

Obecnie łatwo będzie w sieci znaleźć wiele informacji na temat obiektów hotelowych włącznie z opiniami na ich temat. W ten sposób każdy może sam porównać konkurujące hotele. Dla klientów znaczenie ma standard oraz lokalizacja. Jakość obsługi także będzie miała znaczenie, wielu klientów nadal szuka hotelu zwracając uwagę na koszt takiego noclegu.

Czysta i stylowa pościel ma znaczenie

Wygoda związana z łóżkiem i pościelą ma duże znaczenie. Dlatego goście mocno zwracają uwagę na to jaka pościel będzie dla nich przygotowana. Dzięki temu tak naprawdę będzie się budować w głowach klientów poczucie, że w danym hotelu jest przytulnie i czysto, dlatego rzeczywiście warto się tam wybrać i poziom będzie doskonały.

apartament w hotelu

Powitanie jest istotne

Pakiet powitalny to taki element, który ma robić pierwsze wrażenie, dlatego wydaje się, że warto o tej kwestii pomyśleć. Możliwe, że niewielkie gadżety sprawią, że klient będzie już zadowolony z tego co będzie dostawał.

Uprzejma i uśmiechnięta obsługa

Wysoka jakość obsługi zawsze będzie bardzo ważna. Personel musi się uśmiechnąć, ponieważ to właśnie uśmiech najlepiej wpływa na gości. Pracownicy muszą umieć również reagować na pytania klientów. Chodzi o to, by stworzyć dobre wrażenie, w którym klient poczuje, że istnieje zainteresowanie. Ważne będzie oferowanie pewnej rekompensaty w momencie, gdy coś pójdzie nie tak i klient nie będzie zadowolony.

Smaczne i zróżnicowane menu

Hotelowa restauracja to takie miejsce, gdzie chętnie pojawi się każdy z gości i dlatego warto to miejsce świetnie przygotować. Dobre menu to taki element, który sprawi, że gość będzie zadowolony z tego co w hotelu będzie mu zaproponowane. Dobre samopoczucie gości hotelowych to sprawa kluczowa, na którą zawsze trzeba zwracać uwagę. Budowanie wizerunku to ogólnie klucz do sukcesu dobrze funkcjonującego hotelu połączonego również restauracją obsługującą gości.

30 stycznia 2017