Inteligentne Wi-Fi - przegląd korzyści dla hotelu

W Polsce z pewnością nie mamy powodów do narzekania na liczbę obiektów, dla których charakterystyczny jest ich charakter konferencyjno-hotelowy. Nie bez znaczenia jest i to, że są one zwykle wykorzystywane właśnie do organizowania kongresów i konferencji. Organizacja spotkań o tego rodzaju charakterze jest zadaniem, które można zrealizować między innymi dzięki odpowiedniej oprawie multimedialnej i technicznej.

Dziś jest to już zresztą konieczność, a nie dowód na dobrą wolę, czy też innowacyjność hotelu. Jednym z ciekawszych rozwiązań w tym zakresie wydaje się być inteligentne Wi-fi, które pojawia się w imponującej liczbie hoteli. Czy może się ono sprawdzić podczas aktywnych konferencji oraz spotkań o zbliżonym charakterze? Czy rzeczywiście mówimy o rozwiązaniu na tyle atrakcyjnym, że warto jest się nim zainteresować? W hotelach, w których mamy do czynienia z taką usługą, strona powitalna prowadzi zwykle do panelu pozwalającego na zalogowanie się, choć nie brakuje na niej również informacji dotyczących tak samego hotelu, jak i atrakcji, na jakie można liczyć odwiedzając go. Trudno dziwić się zatem, że wiele osób uważa takie rozwiązanie za unikatowe, świetnie sprawdzające się jako sposób na informowanie hotelowych gości o atrakcjach, jakie na nas mogą czekać.

inteligentne Wi-fi

Na ekranie można znaleźć zresztą nie tylko wiadomość powitalną, ale również dane na temat aktualnych promocji, czy też działań podejmowanych przez hotel na lokalnej arenie. Logowanie do inteligentnego Wi-fi to także znakomita okazja do tego, aby zapoznać gościa hotelowego z usługami dodatkowymi, jakie czekają na niego. Na tym etapie można przedstawić bardziej szczegółowe dane odnoszące się tak do ich cen, jak i do godzin, w jakich można z nich korzystać. Tylko o właścicieli hotelu zależy zresztą to, co goście zobaczą na ekranie swoich urządzeń, jeśli więc możliwość ta zostanie wykorzystana, możemy mówić nie tylko i interesującym i innowacyjnym, ale również skutecznym narzędziu o charakterze marketingowym. Goście często nie korzystają przecież z wielu elementów firmowej oferty jedynie dlatego, że nie dysponują informacjami na jej temat. Strona powitalna jest też idealnym miejscem wówczas, gdy chcemy zaznajomić hotelowych gości z informacjami na temat imprez odbywających się w mieście lub w jego okolicy zwłaszcza, jeśli są oni obecni w danym miejscu właśnie z tego powodu. Można więc promować nie tylko własny hotel, ale i region dzieląc się zyskami z lokalnymi restauratorami lub innymi przedsiębiorstwami. Korzystanie z omawianego systemu może być też rozwiązaniem, które pomoże w promowaniu hotelu i jego aktywności w sieci.

17 lutego 2017